איך לבחור קורסעיצוב גרפי?

28/08/2024
חושבים ללמוד עיצוב גרפי?

אתם יצירתיים, יש לכם משיכה לדברים שנראים טובים, אתם יודעים שעולם העיצוב הוא בשבילכם, ועכשיו אתם רוצים להפוך את היכולות שלכם למקצוע. עכשיו רק נשאר לבחור את מסלול הלימודים שיאפשר לכם להוציא את המרב מהכישורים שלכם, וגם יאפשר לכם להיכנס לעבודה בתחום בדרך הקצרה ביותר. אז איך בוחרים איפה ללמוד?

מדובר בשאלה חשובה ביותר. לימודים במקום המתאים יאפשרו לכם להגיע מוכנים למקום העבודה הראשון שלכם, ולהתחיל ברגע ימין את הקריירה, ולהתקדם מהר יותר. קורס עיצוב גרפי איכותי גם יתן לכם את יסודות איכותיים של תיאוריה וכלים מעשיים שיאפשרו לכם להתפתח בהמשך בעצמכם. 

אז מה אתם צריכים לדעת לפני שבוחרים קורס?

  1. תיק עבודות. זה לא הדבר הכי חשוב, אבל… בסופו של דבר תגיעו למקום עבודה ראשון והדבר הראשון שיסתכלו עליו הוא תיק העבודות. ככל שתצאו עם תיק עבודות מגוון ועשיר יותר, כך תצליחו להגיע לתפקידים נחשקים יותר (וכנראה גם משכורת פתיחה טובה יותר). בדקו לפני ההרשמה מה היקף תיק העבודות שתסיימו איתו, וכמה סוגים שונים של עבודות יכללו בו.

  2. יחס אישי. עיצוב זה לא תכנות, אין נוסחה אחידה איך עושים דברים נכון, והתוצרים שלכם לא נמדדים ב"עובד או לא עובד". בעיצוב אתם מביאים את עצמכם, והעבודות שלכם לא דומות לזה שלידכם. לכן חיוני ללמוד במקום בו המרצה מתייחס באופן אישי לעבודות שלכם, והוא זמין ומוכן להעניק לכם הכוונה אישית. זהו אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת מקום לימוד. אם מזדמן לכם לדבר עם בוגרים, זאת השאלה הראשונה לשאול אותם.

  3. הכנה לעבודה אמיתית. לימודי עיצוב יכולים לנוע על סקאלה רחבה, מלימודים תיאורטיים מאוד ללימודים מעשיים מאוד. כמובן שאתם רוצים שילוב טוב בין השניים. התיאוריה תעניק לכם יסוד טוב מאוד להתפתח לאורך השנים, גם כאשר טרנדים משתנים, ואתם נדרשים ללמוד דברים חדשים. בכל הנוגע ללימודים מעשיים, מעבר לשיעורי בית ופרויקטים, חשוב לבחור בלימודים שמכינים אתכם לתהליכי עבודה הדומים לאלה הנהוגים בשוק העבודה.

  4.  אורך לימודי עיצוב גרפי?

ההמלצה היא לבחור במסלול הלימודים שיתן לכם את הכלים הכי טובים כדי להצליח בתחום. גם אם ייקח לכם עוד קצת זמן להשלים את הלימודים, כדאי מאוד לקחת עוד קצת אוויר ולעשות את הלימודים על הצד הטוב ביותר (זה בכלל משהו טוב לחיים). זו עצה שלוקח זמן לגלות כמה היא נכונה.

     5. אקדמיה, מכללה או אונליין?

אחרי שאתם יודעים מה השיקולים המרכזיים שמכווינים אתכם, אתם יכולים לבחור בין מספר אפשרויות לימוד מרכזיות. אין תשובה אחת נכונה, אבל לכל אחד מתאים משהו אחר, בהתאם לזמן שיש לו להשקיע, המיקוד שלו, והרצון להשתלב בעבודה. באקדמיה תקבלו בסיס תיאורטי נרחב לאורך תקופת לימודים ממושכת. במכללה תקבלו כלים מעשיים יותר, הכנה לעולם העבודה, ובחלק מהמקומות תהנו גם ביחס אישי יותר מהמרצים. בסופו של דבר לימודי אונליין יעניקו לכם בעיקר גמישות בשעות הלימודים.

6. התאמה לעידן הדיגיטלי החדש: ככל שתצברו במהלך הלימודים ידע נרחב וכלים מגוונים, כולל UX/UI ואנימציה, כך תגיעו מוכנים יותר להתמודד עם כלים חדשים ויכולות שיבקשו מכם ללמוד בעולם העבודה, ותהפכו למבוקשים יותר, ותאפשרו לעצמכם להתקדם. ניתן לתום קוק, מנהל המחלקה לעיצוב, לקחת את זה מכאן:

 

מסלול עיצוב גרפי במכללה לאנימציה – דיזיין מאסטר

המסלול לעיצוב גרפי במכללה לאנימציה מציע תכנית לימודים מקיפה ומעמיקה המתמקדת בפיתוח כישורי עיצוב דיגיטליים ומודפסים. קורס משלב בין לימודים תאורטיים להתנסות מעשית, ומכסה מגוון נושאים כגון עיצוב דיגיטלי, טיפוגרפיה, תורת הצבע, עיצוב לאינטרנט ולמדיה מודפסת, ושימוש בתוכנות מקצועיות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. הסטודנטים שלנו נהנים מהדרכה צמודה של מורים מנוסים בתעשייה, המקנים להם כלים עדכניים והכשרה מעשית הנדרשת לבניית תיק עבודות מרשים. עם יחס אישי מהמרצים והכלים המתקדמים, הסטודנטים מוכנים היטב להשתלבות מוצלחת בשוק העבודה בתחום העיצוב הגרפי.

לפרטים נוספים אודות קורס עיצוב גרפי במסלול  דיזיין מאסטר

 

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: