גיימינג – מה חשובלדעת לפני שנרשמים 

23/07/2024

אם עבודה בעולם הגייימינג מדברת אליכם, קורס גיימינג יפתח לכם שער כדי להשתלב בעולם מרתק שמשלב עיצוב, אנימציה, שפה עיצובית, ועם המון מקום ליצור עולמות ייחודיים ומיוחדים. השילוב הזה גם דורש ממי שמעוניין להיכנס לתחום לצבור יכולות מגוונות ורב תחומיות, כולל הבנה בפיתוח, עיצוב ועיצוב משחקיות. אז אתם מוכנים להיכנס למאחורי הקלעים של עולם הגיימינג? 

מה תלמדו בקורס ? 

פיתוח משחקים (Game Development). נלמד את יסודות הפיתוח והתכנות למשחקים באמצעות שפת התכנות C#. בסביבת הפיתוח Unity, תלמדו כיצד ליצור עולמות משחקים תלת-ממדיים, לפתח מנגנוני משחק שונים ולשלב אלמנטים אינטראקטיביים. לחלקכם זה נשמע עולם אחר, אל חשש צעד אחרי צעד, הכל יהיה מובן. 

אמנות גיימינג (Game Art / Tech Art / 3D)

כאן נצלול לעולם האמנות הדיגיטלית. תלמדו כיצד ליצור אמנות למשחקים עם דגש על אמנות תלת-ממדית. נשתמש בתוכנות מקצועיות כמו 3dsMax, ZBrush, Substance Painter ו-Photoshop. הקורס יכסה טכניקות מידול, טקסטורה, תאורה ואנימציה כדי להבטיח שהמשחק שלכם ייראה מרהיב ומקצועי.

עיצוב משחקים (Game Design)

בחלק זה נלמד את התאוריה שמאחורי מה שהופך משחק למהנה ומוצלח. נחקור את עקרונות העיצוב המשחקי, נלמד לנתח משחקים קיימים ונחשוב מנקודת מבט השחקן. הנושאים כוללים תכנון שלבים, עיצוב נרטיבי, חווית משתמש ועוד. בנוסף, נלמד כיצד לשלב את כל אלה בצורה פרקטית במשחקים שתבנו במהלך הקורס.

פרויקט גמר

כל קורס שמכבד את עצמו יספק שלל הזדמנויות להתנסות מעשית. במהלך מסלול הגיימינג במכללה לאנמיציה נבצע התנסות מעשית בכל התחומים והכלים, ובסיום השנה השניה של יתמקדו בהתמחות שלהם עד לפרויקט הגמר. 

אילו תוכנות וכלים צריך ללמוד כדי להיכנס לעולם הגיימינג? 

במהלך הלימודים נכיר לעומק את הכלים המתקדמים ביותר בעולם הפיתוח והעיצוב של הגיימינג. תלמדו לעבוד עם Unity, מנוע הגיימינג הפופולרי ביותר בעולם, המשמש מפתחים בכל הרמות ליצירת משחקים מדהימים. בנוסף, נכיר את 3dsMax, תוכנת האנימציה והתלת-ממד המובילה, שמאפשרת לכם ליצור דמויות, סביבות ואובייקטים בתלת-ממד עם דיוק ומקצועיות שאין שני לה. נלמד גם את ZBrush, תוכנת הפיסול הדיגיטלי האולטימטיבית, המיועדת למי שחולמים ליצור דמויות וסביבות מדויקות ומורכבות. כמו כן, נכיר את Photoshop, תוכנת עיבוד התמונה המובילה בעולם, שבה תלמדו לעצב ולהכין טקסטורות, ממשקים ואפקטים ויזואליים שיכניסו חיים לגיימינג. לא נשכח גם את Substance Painter, התוכנה המובילה ליצירת טקסטורות, שבעזרתה תוכלו להוסיף פרטים מרהיבים לכל יצירה. כל זה לצד לימודי שפת התכנות C#, שתהפוך אתכם למומחים בפיתוח משחקים ואפליקציות.

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: