פיתוח משחקי קופסה

כלים פרקטים ותיאורטיים לעיצוב משחקים פיזיים​

תיאור הקורס

פירוט השיעורים

פרטים והרשמה

שמונה מפגשים בני כשלוש שעות (ועוד הרצאה מוקלטות של שעה) שיתנו לכם כלים פרקטים לעיצוב משחקים פיזיים. בכל מפגש, התיאוריה משולבת בפרקטיקה, כך שלא רק תקשיבו ותלמדו - גם תעצבו משחקים בעצמכם. הקורס מכיל בסה"כ כ-32 שעות אקדמיות.

בקורס נתרגל עיצוב ממוקד שחקן, נדבר על הפסיכולוגיה שמאחורי החלטות עיצוביות, נעסוק בתהליכי קבלת החלטות אצל שחקנים, ננתח משחקים, נפרק מבנים משחקיים לאטומים שלהם ואז נרכיב אותם בחזרה כשהם מתאימים למה שאנחנו רוצים ליצור. בסיום הקורס כל קבוצה תגיש משחק לוח פרי יצירתה.

עבור מי הקורס?

כל מי שעוסק או רוצה לעסוק בעיצוב משחקים דיגיטליים ופיזיים לכל מטרה שהיא: פנאי, משחקים לימודיים, משחקים לשינוי חברתי, משחקים לשינוי חשבון הבנק, עבור סקרנים שאוהבים ללמוד ואנשים שאוהבים לשחק.

שיעור 1: מבוא לעיצוב משחקי קופסא מפגש פיזי - 4 שעות אקדמיות

  1. מהו משחק ומה היא חוויה משחקית?
  2. חמשת העקרונות עליהן בנויים משחקים: מרכיבים, מכניקות, מגבלות, מידע ומטרות.
  3. מזל כתבלין, כיצד ניתן לאפיין ולאזן את מרכיב המזל במשחק באמצעות החלטות של שחקנים.
  4. עיצוב משחק חדש על בסיס משחק קיים.

שיעור 2: אתגר שיעור מקוון - 4 שעות אקדמיות

  1. 10 אתגרים קלאסיים של משחק לוח, קופסא ופאזל.
  2. בניית משחק סביב אתגר.
  3. שינוי אתגר של משחק קיים.
  4. עבודת הגשה ראשונה: פיתוח משחק זריז לשניים-ארבעה שחקנים על בסיס אתגר מוכר.

שיעור 3: מודל ABS חלק א' - Acquire שיעור מקוון - 4 שעות אקדמיות

  1. מהו מודל ABS וכיצד עובדים איתו.
  2. שילוב מכניקות רכישה במשחק המסלול.
  3. הכנת המשחק לפלייטסט.

שיעור 4: אוריינות משחקית מפגש פיזי - 4 שעות אקדמיות

  1. הגשת תרגיל בית.
  2. משחקים במשחקים שונים ומנתחים אותם.
  3. בריף פרויקט סיום.

שיעור 5: מודל ABS חלק ב' - בנייה וניקוד 4 שעות אקדמיות

  1. כיצד מנקדים משחקים ומשאירים אותם באיזון?
  2. יצירת משחק גלגול וכתיבה.
  3. הוספת תמה למשחק גלגול וכתיבה.
  4. חוקים של בנייה במשחקים.

שיעור 6: תיקון משחק שבור 4 שעות אקדמיות

  1. הצגת פרויקטי סיום (מצגת בלבד).
  2. מהי תמה משחקית, וכיצד היא שונה מסיפור ומטעם.
  3. יצירת משחק חדש על בסיס תמה קיימת.
  4. שילוב עקרונות ABS במשחק החדש.

שיעור 7: הגשות מפגש פיזי - 4 שעות אקדמיות

  1. הגשת משחקי הסיום
  2. שיחת סיכום
  3. קבלת תעודות

ובנוסף:

הרצאה מקוונת #1: מהשרטוט לחנות, מאת אמרי הלפרט

2 שעות אקדמיות
על התהליך השלם של בניית משחק משלב הסקיצה, דרך פגישות עם מפיצים ומוציאים לאור, עד לעבודה מול מפעלי ייצור.

הרצאה מקוונת #2: פסיכולוגיית שחקנים, מאת דורי אדר 2 שעות אקדמיות
כיצד מניפולציות פסיכולוגיות יכולות לעזור לנו בבניית חווית המשחק.

לפרטים והרשמה התקשרו 03-6482345,

שלחו מייל לכתובת iac@ani-mator.com,

או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.