Faculty: המחלקה לפיתוח משחקים
קורסים המותאמים לתעשיית הגיימינג המקומית והעולמית, בתוכנות Unity ו-Unreal
-
פבל רומיאנצב
מורה לפיתוח משחקים -
פיתוח VR/AR וסטוריטלינג
קורס פיתוח משחקים וסטוריטלינג במציאות וירטואלית ומציאות רבודה -
פיתוח משחקי קופסה
כלים פרקטים ותיאורטיים לעיצוב משחקים פיזיים -
פרודקט – ניהול מוצר בגיימינג
קורס מקצועי של 12 שבועות מוכוון לתעשייה – משלבי הדיזיין ועד למוניטיזציה -
רז פרלמן
מנהל קורס פיתוח משחקים ומורה ליוניטי -
תומר שטיינבוק
מורה לתכנות ביוניטי -
תכנות למתקדמים – #C
תכנות למשחקים ביוניטי בשפה #C – קורס מתקדמים -
תלת מימד למשחקים
תלת-מימד למשחקים, באמצעות התוכנות בלנדר, יוניטי, אנריל, סאבסטנס פיינטר, מיקסאמו