מעצב ומפתח משחקים עם התמחות בתאורה וחווית משחק.
התחיל את דרכו כמעצב גרפי פרילאנסר, בשלב מסויים החליט להיכנס לעולם המשחקים ולמד במחזור הראשון של פיתוח משחקים במכללה. מאז, רז הפך לאבן יסוד במסלול, כאשר מהר הפך למתרגל ואז למרצה ומיד לאחר מכן למנהל המסלול וכיום ראש המחלקה. תחת הנהלתו המסלול עבר טרנספורמציה ונעשה המסלול המוביל בארץ לפיתוח ועיצוב משחקים.
לרז יש ניסיון כ-Game Generalist בכל תחומי יצירת המשחק, כולל כתיבת קוד, מידול פרופס, טקסטור, אנימציה, אפקטים, שיידרים, תאורה, סינמטיקה, עבודת מצלמה, UI וכמובן תכנון ועיצוב המשחק.
במסגרת עבודתו, רז עבד על פרויקטים מרובים ומגוונים בעולם הגיימינג והחוויות האינטרקטיביות החל מקונספטים למשחקי מובייל, ועד לחוויות AR, דמואים טכניים לטכנולוגיות חדשות ועוד ומבסגרת עבודתו, הוא עבד על פרויקטים עבד עם מגוון לקוחות ביניהם : Disney, Sony, Apple, HBO, Dreamworks ועוד.
כיום רז עובד כ-AR Creator בחברת סנאפצ'ט שם הוא אחראי על יצירת חוויות AR חדשניות שממזגות גרפיקה פורצת דרך עם שימושים יצירתיים ב-AR.